Klachtenregeling Webshopmarlin

Webshopmarlin.nl tracht elke bestelling op de juiste wijze af te handelen en uiteraard u als klant tevreden te houden.
Toch kan het zijn dat er in een bepaalde situatie er een geschil ontstaat.
Ook dan willen wij u graag de beste service geven en hebben hiervoor de klachtenregeling van Webshopmarlin hieronder beschreven.

Webshopmarlin raad u aan om klachten eerst bij Webshopmarlin zelf kenbaar te maken door te mailen naar info@webshopmarlin.nl.
Uw klacht zal worden bekeken door Webshopmarlin.nl uit het oog als consument.

Webshopmarlin gaat er vanuit dat wij u altijd een passende oplossing kunnen aanbieden, echter in het geval u zich niet kunt vinden in de aangeboden oplossing en het geschil blijft bestaan heeft u de mogelijkheid om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.